Service Page - Left Column
Nasıl başvurabilirim ?
Yapmanız gerekenleri adım adım aşağıda açıkladık.
- BTK Kayıt Kontrolü
Mobil cihazınızın yasal yollar ile ithal edilmiş, kayıp/çalıntı kaydı olmadığından emin olunuz. Aksi durumda cihaza servis verilmez.
Sorgulama için tıklayınız...
- Yedekleme
Servis sonrasında veri kaybı olmaması için cihazınızı yedekleyiniz.
Yedekleme talimatları için tıklayınız...
- iPhone'umu Bul'u Kapatmak
Cihazınıza servis verilebilmesi için, bu özelliğin kapalı olması gerekir.
iPhone'umu Bul'u ayarlamak için tıklayınız...
- Cihazınızı silin
Kişisel verilerinizi yedekledikten sonra "Sıfırlandığından" emin olun.
Cihaz nasıl silinir öğrenmek için tıklayınız...
- Formu Doldurmak
Sağ tarafta bulunan formu eksiksiz olarak doldurarak kaydediniz.
- Gönderim için Onay Almak
Girmiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda, cihazınız bir ön kontrolden geçirilerek göndermeniz için size onay verilecektir.
Onay almak için lütfen ProMC'yi arayınız. - Paketlemek
Cihazınızı orijinal kutusu ile veya bu mümkün değilse taşıma sırasında zarar görmeyecek şekilde korunaklı olarak kargo şubesine ulaşmadan önce paketleyiniz. Kargo şubesinde ürünün orijinal kutu dışında, ücretli ambalaj yaptırmanız durumunda kargo ücreti tarafınıza yansıtılacaktır. Taşıma sırasında oluşabilecek hasarlarla ilgili bilgi kargo firmasından alabilirsiniz.
- Göndermek
Size en yakın Yurtiçi Kargo şubesini arayarak ve ProMC 315481853 Anlaşma Kodunu vererek, cihazınızın ücretsiz olarak adresinizden alınıp bize ulaştırmasını sağlaya bilirsiniz.
En yakın şube için tıklayınız...