iPhone, iPad ve iPod Touch için
- Apple ürünlerine ait satış sonrası servis kapsamı, ülkelere özel düzenlemelere ve politikalara göre değişiklik gösterebilmektedir. SIM kart ile çalışan ve bir IMEI numarasına sahip iPhone veya iPad cihazlarının Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından kayıtlı olması gerekmektedir.
Cihazınızı servise getirmeden önce BTK kaydının yapıldığını buradan https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama kontrol ediniz. - iPhone'unuzu iCloud veya iTunes kullanarak yedekleyiniz. Yedeklemeyi nasıl yapacağınız ile ilgili bilgilere https://support.apple.com/tr-tr/HT203977 linkinden ulaşabilirsiniz.
- Cihazınızın iPhone'umu Bul Özelliğinin "Kapalı" olduğundan emin olunuz. https://support.apple.com/tr-tr/HT201441 ilgili linkten destek alabilirsiniz.
- Yedekleme yaptıktan sonra, kişisel bilgilerinizin güvenliği için tüm içerik ve ayarlarınızı siliniz. Nasıl yapacağınız ile ilgili https://support.apple.com/tr-tr/HT201252 destek alabilirsiniz.
- Cihazda bir SIM kart bulunmakta ise lütfen çıkarınız ve muhafaza ediniz.
- Cihazla birlikte eğer yaşadığınız problemler aksesuarlarla ilgili değilse) bize kablo, adaptör, vb aksesuarları getirmenize gerek yoktur.
- Tüm kapakları ve kılıfları çıkarın.
Apple Bilgisayarlar için
Neden orijinal parçalara ihtiyacım var ?
Apple, parçalarının üretim hatasından arınmış olmasını garanti eder ve ilk iki yıl içinde bir sorun ortaya çıkarsa, garanti kapsamında düzeltilecektir:
“Apple, yayınladığı kurallara göre normal olarak kullanıldığında, Apple markalı donanım ürününü ve orijinal ambalajında bulunan Apple markalı aksesuarları, malzeme ve işçilik kusurlarına karşı satın alma tarihinden itibaren iki (2) yıl süreyle garanti eder(“Garanti Süresi”). ”
İkinci olarak, doğrulanmamış parçaların kalitesini belirlemek zordur. Çoklu dokunmanın yanıt vermemesi veya düzensiz davranması gibi bir dizi potansiyel sorun oluşturabilir. Ekranın parlaklığı ve rengi, gerçek tonun düzgün görüntülenmemesinden, ortam ışığı sensörüyle ilgili sorunlardan ve artan pil tüketiminden etkilenebilir.
“İPhone ekranı, optimum performans ve kalite için iOS yazılımı ile birlikte tasarlandı. Orijinal olmayan bir ekran uyumluluk veya performans sorunlarına neden olabilir. ”
Üçüncü taraf pillerle ilgili kalite sorunları, riskler arasında aşırı ısınma ve yaralanma, düşük pil ömrü ve erken arıza ile potansiyel olarak daha ciddidir.
Üçüncü taraf parçalarla ilgili sorunlar hemen belli olmayabilir.
Bazı sahte ve üçüncü taraf güç adaptörleri ve piller düzgün şekilde tasarlanmamış olabilir ve güvenlik sorunlarına yol açabilir.
Pil değiştirme servisi sırasında orijinal bir Apple pili edindiğinizden emin olmak için Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı'nı ziyaret etmenizi öneririz. Apple aygıtınızı şarj etmek için yeni bir adaptöre ihtiyacınız varsa bir Apple güç adaptörü edinmenizi öneririz.
Neden yetkili bir Apple teknisyenine başvurmalıyım ?
Yetkili teknisyenler Apple veya Apple’ın yetkili servis sağlayıcıları tarafından eğitilir. Hem en kaliteli onarımlar hem de güvenlik için doğru prosedürleri bilirler. Bu prosedürlere uymayan onarımlar cihazınıza zarar verebilir veya daha da kötüsü, kullanımını güvensiz hale getirebilir. Yanlış giden yetkisiz çalışmalar, cihazınızı daha sonra tamir etmeyi daha zor veya daha pahalı hale getirebilir.
Servis sağlaycımın yetkili olupolmadığını nasıl anlarım
- iPhone ya da iPad kullanıyorsanız AppStore'dan "Destek" uygulamasını indirin ve bulunduğunuz konumdaki Yetkili Servis Sağlayıcıları bulun veya
- https://getsupport.apple.com/repair-locations?storeId=455374 adresinden servis almayı düşündüğünüz sağlayıcınızın onarım kaynaklarına ve orijinal Apple parçalarına erişimi olup olmadığını doğrulayın.